Vastgoedbeheer: administratief, technisch en commercieel
Vastgoedbeheer is als het managen van een hotel: je doet er alles aan om het je gasten zo comfortabel mogelijk te maken en hun verblijf te verlengen. En zo werken wij ook graag samen met onze klanten: persoonlijk, innovatief en resultaatgericht. Onze beheerportefeuille omvat circa 2.500.000 m2 aan kantoorgebouwen, maatschappelijk vastgoed, distributiecentra en winkels. Onze particuliere beheerportefeuille bestaat uit zo’n 5.500 wooneenheden.
Commercieel beheer
Commerciële en residentiële beleggers
We voeren al bijna een eeuw het administratief, technisch en commercieel beheer van bedrijfsmatig onroerend goed en vennootschappen uit. Dit doen we voor beleggers in commercieel en residentieel vastgoed, uit zowel Nederland als het buitenland. Met behulp van innovatieve systemen, zoals REMS, beheren wij veilig, efficiënt en succesvol jouw vastgoed.
residentieel beheer
Taxaties
Wil je de waarde van jouw beleggingsobject laten bepalen door een taxatie? Wij taxeren door heel Nederland: met een focus op de Metropoolregio Amsterdam, Noord-Holland, Zuid-Holland, Flevoland en Utrecht.
Verzekeringen
Van het verzekeren van woningen, wooncomplexen met VvE’s tot grootschalig vastgoed: voor al onze klanten bieden wij maatwerk verzekeringspakketten. Ben je al verzekerd, maar twijfel je? Dan voeren we graag een check uit.
Vastgoedservice app
Met onze vastgoedservice app stellen we huurders in staat om in een paar klikken een melding te plaatsen. Van een lekkage tot ruitschade. Om dit adequaat op te kunnen volgen werken we samen met betrouwbare partners: van dakdekkers tot glaszetters. Zij krijgen direct een melding en nemen contact op om de problemen te verhelpen. Zo hebben we alle disciplines onder één dak met als gezamenlijk doel: een optimale serviceverlening voor huurders en opdrachtgevers.
24/7 meekijken in REMS
Waar je als opdrachtgever vroeger een mail stuurde en moest wachten op antwoord, kan je nu 24/7 meekijken in onze beheersoftware. Zo bieden we volledige transparantie en inzicht in jouw portefeuille. Altijd en overal. Repeterende administratieve processen hebben we gerobotiseerd. Hierdoor hebben we de foutmarges geminimaliseerd en houden we meer tijd over voor persoonlijk contact met onze opdrachtgevers en huurders. FRIS: al 100 jaar ervaring in vastgoedbeheer, dát merk je.