Veel gestelde vragen

Ik heb een afspraak op het kantoor van FRIS. Waar moet ik zijn?

FRIS heeft vier vestigingen, waarvan het hoofdkantoor gevestigd is in Amsterdam-Zuidoost. Voor het overzicht van alle vestigingen en onze contactgegevens verwijzen we je naar de contactpagina.

Ik huur een woning via FRIS en ik wil een onderhoudsklacht of verzoek tot reparatie melden. Hoe doe ik dat?

Check eerst je huurders ABC en onderhoudswijzer om te bepalen of jouw verzoek voor onze rekening is of voor die van jou. Afspraken hierover zijn wettelijk bepaald. 

Meld je onderhoudsklacht of reparatie bij de juiste partij, afhankelijk van welke eigenaar jij huurt.

Huur jij een woning van FRIS, bel dan via tel.:  +31(0) 20 – 301 77 35

 

Ik wil graag de huur opzeggen van mijn woning. Wat moet ik doen?

Opzeggen per e-mail
Je kunt je huur opzeggen door een e-mail te sturen naar een van onze makelaars via vastgoedmanagement@fris.nl.

Geef in je brief het volgende duidelijk aan:
• Je naam en adres.
• Per wanneer je de huur opzegt.
• Waarom je de huur opzegt. 
• Je correspondentieadres of je nieuwe woonadres. 
• Het telefoonnummer waarop je dagelijks bereikbaar bent.
• Je handtekening

Opzeggen per aangetekende brief
Je kunt de huur ook opzeggen door middel van het sturen van een aangetekende brief. Deze brief stuur je naar het volgende adres:  

FRIS Vastgoed Management 
Atlas ArenA-Gebouw Amerika
Hoogoorddreef 15
1101 BA  Amsterdam
 
Houd bij opzeggen rekening met het volgende:
• Je hebt doorgaans één kalendermaand opzegtermijn.
• Je kunt de huur alleen per elke eerste van de maand opzeggen.
• Zet een handtekening op je huuropzegging. 
• Als het huurcontract op twee namen staat, dan dienen beide partijen een handtekening onder de opzegging te plaatsen.

 

Ik wil een onderhoudsklacht of verzoek tot reparatie melden over mijn kantoor, bedrijfs- of winkelruimte. Hoe doe ik dat?

Wordt jouw kantoor, bedrijfs- of winkelruimte beheerd door FRIS? Dan kan je dit melden per e-mail via investmentcare@fris.nl of telefonisch via +31(0)20 – 691 30 43.

Ik ben verzekerd bij FRIS, waar kan ik een schade melden?

Klik hier en meld je schade via onze website.

Schade melden

Hoe meld ik een klacht over de dienstverlening van FRIS?

Een klacht kan worden gemeld via watkanbeter@fris.nl. De volledige klachtenprocedure kan worden teruggevonden op FRIS Legal.

Ik heb een andere vraag

Is je vraag nog niet beantwoord? Neem dan gerust contact met ons op.

Contact