Als Teamleider Technisch Beheer ben jij:
medeverantwoordelijk voor het planmatig en dagelijks onderhoud van een deel van de Verenigingen van Eigenaars waarvoor onze opdrachtgever het beheer verzorgt. Dankzij de verscheidenheid aan objecten en werkzaamheden is dit een zeer afwisselende rol, waarbij jij de spin in het web bent van de VvE-besturen, de leveranciers en je collega’s. Naast het VvE-beheer houd jij je ook bezig met het verder professionaliseren en ontwikkelen van de technische afdeling en het aanbrengen van een duidelijke structuur in het team.
Bij je functie kunnen de volgende werkzaamheden horen:
Leiderschap
- Je bouwt aan een hecht team, geeft sturing en coaching en draagt bij aan de ontwikkeling van collega’s.
- Je bent deel van het managementteam, dat de doelen en KPI’s opstelt. Daarover wordt verantwoording afgelegd aan de manager VvE-beheer.
- Je vormt mede de verbinding vanuit Technisch beheer met de Financiële Administratie en Accountmanagement.
Planmatig onderhoud
- Je controleert de opgestelde MJOP’s.
- Je bereidt planmatig (groot) onderhoud, herstel- en renovatieprojecten en verduurzamingsprojecten voor en begeleidt de uitvoering daarvan.
- Je begeleidt nieuwbouwopleveringen en beheert opleverpunten.
Dagelijks onderhoud
- Je geeft sturing aan reparaties en schadeherstel, met een focus op complexe zaken.
- Je richt processen en werkwijzen in en implementeert zo nodig nieuwe systemen.
- Je verwerkt nieuwe klanten in het systeem en zorgt ervoor dat zij weten hoe Newomij werkt en wat ze mogen verwachten.
Functie eisen
Ben jij de Teamleider Technisch Beheer die wij zoeken voor onze opdrachtgever? Dan heb je een klantgerichte instelling en sterke communicatieve vaardigheden, die je helpen een relatie op te bouwen met eigenaren, VvE-bestuursleden en leveranciers. Je bent zelfstandig en proactief: je ziet waar het werk ligt en pakt dat zelf op. Daarnaast ben je accuraat: je houdt het overzicht en komt je afspraken na. Ook heb je de flexibiliteit om afwisselend met je collega’s oproepdiensten te draaien in het consignatiedienstrooster. Verder heb je:
- een afgeronde hbo-opleiding in bij voorkeur de richting van installatietechniek, bouwkunde of vastgoedmanagement;
- tot 10 jaar relevante werkervaring in een soortgelijke functie;
- affiniteit of ervaring met leidinggeven of het aansturen van een team;
- bij voorkeur ervaring met VvE-beheer;
- een goede beheersing van zowel de Nederlandse als de Engelse taal in woord en geschrift;
- ruime ervaring en affiniteit met diverse systemen en digitalisering (zoals MS Projects, Twinq en Vastware).
Aanbod
- Een goed salaris, dat volledig afhankelijk is van de kennis en ervaring die je meebrengt.
- Aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden, waaronder 29 vakantiedagen, een leaseauto van de zaak en extra vergoedingen voor onkosten en consignatie.
- Ontwikkelingsmogelijkheden in de vorm van opleidingen en trainingen.
- De kans om samen met een jong team te professionaliseren en de afdeling volwassen te maken.
- Een werkplek op het luxe kantoor in Naarden met onder andere een eigen sportschool, fysio en restaurant met een dagelijkse bijdrage voor verse lunch.
- Flexibele werktijden die je in grote mate naar eigen inzicht mag indelen.
Wil jij deze kans met beide handen aangrijpen?
Heb jij interesse? Neem dan contact op met Jeroen Gorthuis via j.gorthuis@fris.nl Acquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet op prijs gesteld.