werken bij opdrachtgever van fris:

Servicekosten Medewerker

Heb jij affiniteit met cijfers en ben je communicatief vaardig?

Onze opdrachtgever is op zoek naar een Medewerker Servicekosten, ook wel Servicecharge Administrator, genoemd. Je gaat fulltime aan de slag op ons hoofdkantoor in Amsterdam-Zuidoost. Kies je voor deze financieel administratieve functie, waarbij je tevens in contact staat met onze huurders? Dan kies je voor werken in klein fijn team, een goed salaris en heb je uitzicht op een vast contract.

32-40 uur

Locatie Amsterdam

Salaris € 2700 - € 3500

De functie

De functie van financieel administratief medewerker service- en stookkosten (zo dat is een hele mond vol ) is een heel dynamische. Zoals gezegd sta je dagelijks in contact met huurders, maar ook met onze verschillende afdelingen als Collections, Contractadministratie en Debiteuren.

Dit ga je doen:

  • Je berekent de afrekeningen en stelt deze op
  • Je controleert grootboekrekeningen en verzorgt aansluiting van de administratie
  • Je verzorgt de terugbetaling richting huurders
  • Je bereidt incidenteel huurcomissiezaken voor en hebt contact met VvE’s
  • Je verzorgt de schriftelijke communicatie richting huurders betreft afrekeningen

Dit alles doe je natuurlijk niet alleen. Het hele Administration team (ongeveer 15 collega’s) en je Teamleader Customer Administration staan klaar om je wegwijs te maken in de wereld van servicekosten en om je mee te nemen in de processen binnen onze opdrachtgever.

Competenties

We kijken niet alleen naar jouw kennis en ervaring, maar ook zeker naar jouw competenties en persoonlijkheid. Een assessment is daarom onderdeel van de procedure.

Belangrijk in deze functie is in ieder geval affiniteit met cijfers. Je moet het leuk vinden om in de cijfers te duiken om zo tot een juiste afrekening te komen. Verder is het erg belangrijk dat je communicatief vaardig bent. Je staat tenslotte dagelijks in contact met onze huurders, jouw collega’s en externe partijen.

 

Skills & opleidingen

Natuurlijk, ook wij hebben een ideale kandidaat voor ogen. Tik je al de volgende boxen af? Dan ben je ons ‘schaap-met-de-5-poten’.

Dit neem je idealiter mee:

  • Je hebt een afgeronde MBO- of HBO opleiding (voorkeur in de financiële richting)
  • Je hebt een financiële of boekhoudkundige achtergrond en hebt minimaal 3 jaar werkervaring
  • Je hebt eerder gewerkt als medewerker servicekosten of iets met gelijke strekking
  • Je kunt goed uit de voeten in Excel en bent handig met systemen (REMS)
  • Je beheerst zowel Nederlands als Engels goed

Herken je jezelf niet volledig in het profiel, maar denk je dit werk wel te kunnen? Super, dan gaan we graag in gesprek over de mogelijkheden.

Heb je relevante stage-ervaring opgedaan? Ook dan komen we graag met je in contact.

Wij bieden

  • Je verdient tussen €2.700,00 & €3.500,00 bruto per maand
  • Je krijgt een reiskostenvergoeding van 0,23 cent per kilometer of we vergoeden jouw OV volledig
  • Je hebt na één tijdelijk contract uitzicht op een vast contract
  • Je hebt jaarlijks 28 vakantiedagen en de mogelijkheid er 5 bij te kopen
  • Je krijgt een laptop en telefoon om je werk goed uit te kunnen voeren

Dit alles in een dynamische en internationale organisatie waarin ruimte is om niet alleen jezelf, maar ook de organisatie verder te ontwikkelen.

Wil jij deze kans met beide handen aangrijpen?

Stuur je cv en korte motivatie naar wervingenselectie@fris.nl of j.gorthuis@fris.nl. Heb je vragen over deze vacature? Jeroen staat je graag te woord via 06-37408854. Wil je meer weten over onze opdrachtgever en eventuele andere vacatures? Neem dan vrijblijvend contact met ons op! Acquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet op prijs gesteld.